M. Özkan, "Fen Laboratuvarında Kullanılan Argümantasyon Odaklı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Sorgulayıcı Öğrenme Becerilerine ve Yaratıcılıklarına Etkisi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, pp.599-645, 2021
Özkan, M. 2021. Fen Laboratuvarında Kullanılan Argümantasyon Odaklı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Sorgulayıcı Öğrenme Becerilerine ve Yaratıcılıklarına Etkisi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2 , 599-645.
Özkan, M., (2021). Fen Laboratuvarında Kullanılan Argümantasyon Odaklı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Sorgulayıcı Öğrenme Becerilerine ve Yaratıcılıklarına Etkisi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, 599-645.
Özkan, MUSTAFA. "Fen Laboratuvarında Kullanılan Argümantasyon Odaklı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Sorgulayıcı Öğrenme Becerilerine ve Yaratıcılıklarına Etkisi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, 599-645, 2021
Özkan, MUSTAFA. "Fen Laboratuvarında Kullanılan Argümantasyon Odaklı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Sorgulayıcı Öğrenme Becerilerine ve Yaratıcılıklarına Etkisi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, pp.599-645, 2021
Özkan, M. (2021) . "Fen Laboratuvarında Kullanılan Argümantasyon Odaklı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Sorgulayıcı Öğrenme Becerilerine ve Yaratıcılıklarına Etkisi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, pp.599-645.
@article{article, author={MUSTAFA ÖZKAN}, title={Fen Laboratuvarında Kullanılan Argümantasyon Odaklı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Sorgulayıcı Öğrenme Becerilerine ve Yaratıcılıklarına Etkisi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={599-645} }