D. TAŞKIN And Ç. TAŞKIN, "Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Müşteri Beklentisi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisinin PLS-SEM İle Ölçümü," İşletme Araştırmaları Dergisi , 2018
TAŞKIN, D. And TAŞKIN, Ç. 2018. Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Müşteri Beklentisi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisinin PLS-SEM İle Ölçümü. İşletme Araştırmaları Dergisi .
TAŞKIN, D., & TAŞKIN, Ç., (2018). Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Müşteri Beklentisi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisinin PLS-SEM İle Ölçümü. İşletme Araştırmaları Dergisi .
TAŞKIN, DİLEK, And ÇAĞATAN TAŞKIN. "Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Müşteri Beklentisi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisinin PLS-SEM İle Ölçümü," İşletme Araştırmaları Dergisi , 2018
TAŞKIN, DİLEK And TAŞKIN, ÇAĞATAN. "Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Müşteri Beklentisi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisinin PLS-SEM İle Ölçümü." İşletme Araştırmaları Dergisi , 2018
TAŞKIN, D. And TAŞKIN, Ç. (2018) . "Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Müşteri Beklentisi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisinin PLS-SEM İle Ölçümü." İşletme Araştırmaları Dergisi .
@article{article, author={DİLEK TAŞKIN And author={ÇAĞATAN TAŞKIN}, title={Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Müşteri Beklentisi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkisinin PLS-SEM İle Ölçümü}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2018}