C. TURHAN And S. VURAN, "Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik ve Verimlilikleri," International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2, pp.294-315, 2015
TURHAN, C. And VURAN, S. 2015. Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik ve Verimlilikleri. International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2 , 294-315.
TURHAN, C., & VURAN, S., (2015). Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik ve Verimlilikleri. International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2, 294-315.
TURHAN, CEYDA, And SEZGİN VURAN. "Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik ve Verimlilikleri," International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2, 294-315, 2015
TURHAN, CEYDA And VURAN, SEZGİN. "Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik ve Verimlilikleri." International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2, pp.294-315, 2015
TURHAN, C. And VURAN, S. (2015) . "Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik ve Verimlilikleri." International Journal of Early Childhood Special Education , vol.7, no.2, pp.294-315.
@article{article, author={CEYDA TURHAN And author={SEZGİN VURAN}, title={Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Çocuklara Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Öykü ve Video Model Uygulamalarının Etkililik ve Verimlilikleri}, journal={International Journal of Early Childhood Special Education}, year=2015, pages={294-315} }