D. Sezgin Memnun, "Sekizinci sınıfta Permütasyon ve Olasılık konularının Aktif Öğrenme ile öğretiminin uygulama düzeyi öğrenci başarısına Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.403-426, 2008
Sezgin Memnun, D. 2008. Sekizinci sınıfta Permütasyon ve Olasılık konularının Aktif Öğrenme ile öğretiminin uygulama düzeyi öğrenci başarısına Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2 , 403-426.
Sezgin Memnun, D., (2008). Sekizinci sınıfta Permütasyon ve Olasılık konularının Aktif Öğrenme ile öğretiminin uygulama düzeyi öğrenci başarısına Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, 403-426.
Sezgin Memnun, DİLEK. "Sekizinci sınıfta Permütasyon ve Olasılık konularının Aktif Öğrenme ile öğretiminin uygulama düzeyi öğrenci başarısına Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, 403-426, 2008
Sezgin Memnun, DİLEK S. . "Sekizinci sınıfta Permütasyon ve Olasılık konularının Aktif Öğrenme ile öğretiminin uygulama düzeyi öğrenci başarısına Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.403-426, 2008
Sezgin Memnun, D. (2008) . "Sekizinci sınıfta Permütasyon ve Olasılık konularının Aktif Öğrenme ile öğretiminin uygulama düzeyi öğrenci başarısına Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.403-426.
@article{article, author={DİLEK SEZGİN MEMNUN}, title={Sekizinci sınıfta Permütasyon ve Olasılık konularının Aktif Öğrenme ile öğretiminin uygulama düzeyi öğrenci başarısına Etkisi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2008, pages={403-426} }