T. ŞENEL ÇORUHLU And S. ÇEPNİ, "Kavramsal değişim pedagojileri ile zenginleştirilmiş 5E modelinin öğrenci kavramsal değişimi üzerine etkisinin değerlendirilmesi Kuyruklu Yıldız Yıldız Kayması ve Meteor örneği," Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.155, pp.139, 2015
ŞENEL ÇORUHLU, T. And ÇEPNİ, S. 2015. Kavramsal değişim pedagojileri ile zenginleştirilmiş 5E modelinin öğrenci kavramsal değişimi üzerine etkisinin değerlendirilmesi Kuyruklu Yıldız Yıldız Kayması ve Meteor örneği. Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.155 , 139.
ŞENEL ÇORUHLU, T., & ÇEPNİ, S., (2015). Kavramsal değişim pedagojileri ile zenginleştirilmiş 5E modelinin öğrenci kavramsal değişimi üzerine etkisinin değerlendirilmesi Kuyruklu Yıldız Yıldız Kayması ve Meteor örneği. Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.155, 139.
ŞENEL ÇORUHLU, TÜLAY, And SALİH ÇEPNİ. "Kavramsal değişim pedagojileri ile zenginleştirilmiş 5E modelinin öğrenci kavramsal değişimi üzerine etkisinin değerlendirilmesi Kuyruklu Yıldız Yıldız Kayması ve Meteor örneği," Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.155, 139, 2015
ŞENEL ÇORUHLU, TÜLAY Ş. And ÇEPNİ, SALİH. "Kavramsal değişim pedagojileri ile zenginleştirilmiş 5E modelinin öğrenci kavramsal değişimi üzerine etkisinin değerlendirilmesi Kuyruklu Yıldız Yıldız Kayması ve Meteor örneği." Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.155, pp.139, 2015
ŞENEL ÇORUHLU, T. And ÇEPNİ, S. (2015) . "Kavramsal değişim pedagojileri ile zenginleştirilmiş 5E modelinin öğrenci kavramsal değişimi üzerine etkisinin değerlendirilmesi Kuyruklu Yıldız Yıldız Kayması ve Meteor örneği." Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.155, p.139.
@article{article, author={TÜLAY ŞENEL ÇORUHLU And author={SALİH ÇEPNİ}, title={Kavramsal değişim pedagojileri ile zenginleştirilmiş 5E modelinin öğrenci kavramsal değişimi üzerine etkisinin değerlendirilmesi Kuyruklu Yıldız Yıldız Kayması ve Meteor örneği}, journal={Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={139} }