Ü. ORMANCI And S. ÖZCAN, "İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersinde Drama Yöntemi Kullanımının Öğrenci Tutum ve Motivasyonu Üzerine Etkisi," PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.4, no.4, pp.23-40, 2014
ORMANCI, Ü. And ÖZCAN, S. 2014. İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersinde Drama Yöntemi Kullanımının Öğrenci Tutum ve Motivasyonu Üzerine Etkisi. PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.4, no.4 , 23-40.
ORMANCI, Ü., & ÖZCAN, S., (2014). İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersinde Drama Yöntemi Kullanımının Öğrenci Tutum ve Motivasyonu Üzerine Etkisi. PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.4, no.4, 23-40.
ORMANCI, ÜMMÜHAN, And SEVİL ÖZCAN. "İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersinde Drama Yöntemi Kullanımının Öğrenci Tutum ve Motivasyonu Üzerine Etkisi," PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.4, no.4, 23-40, 2014
ORMANCI, ÜMMÜHAN And ÖZCAN, SEVİL. "İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersinde Drama Yöntemi Kullanımının Öğrenci Tutum ve Motivasyonu Üzerine Etkisi." PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.4, no.4, pp.23-40, 2014
ORMANCI, Ü. And ÖZCAN, S. (2014) . "İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersinde Drama Yöntemi Kullanımının Öğrenci Tutum ve Motivasyonu Üzerine Etkisi." PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.4, no.4, pp.23-40.
@article{article, author={ÜMMÜHAN ORMANCI And author={SEVİL ÖZCAN}, title={İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersinde Drama Yöntemi Kullanımının Öğrenci Tutum ve Motivasyonu Üzerine Etkisi}, journal={PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI}, year=2014, pages={23-40} }