A. POROY ARSOY Et Al. , "Muhasebe Eğitimindeki Bilgi Beceri ve Eğitim Tekniklerinin Gerekliliklerine İlişkin Beklentiler Türkiye deki Akademisyenlere ve Meslek Mensuplarına Yönelik Bir Araştırma," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.23, pp.121-136, 2014
POROY ARSOY, A. Et Al. 2014. Muhasebe Eğitimindeki Bilgi Beceri ve Eğitim Tekniklerinin Gerekliliklerine İlişkin Beklentiler Türkiye deki Akademisyenlere ve Meslek Mensuplarına Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.23 , 121-136.
POROY ARSOY, A., BORA, T., & SELİMOĞLU, S., (2014). Muhasebe Eğitimindeki Bilgi Beceri ve Eğitim Tekniklerinin Gerekliliklerine İlişkin Beklentiler Türkiye deki Akademisyenlere ve Meslek Mensuplarına Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.23, 121-136.
POROY ARSOY, AYLİN, TUBA BORA, And SEVAL SELİMOĞLU. "Muhasebe Eğitimindeki Bilgi Beceri ve Eğitim Tekniklerinin Gerekliliklerine İlişkin Beklentiler Türkiye deki Akademisyenlere ve Meslek Mensuplarına Yönelik Bir Araştırma," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.23, 121-136, 2014
POROY ARSOY, AYLİN P. Et Al. "Muhasebe Eğitimindeki Bilgi Beceri ve Eğitim Tekniklerinin Gerekliliklerine İlişkin Beklentiler Türkiye deki Akademisyenlere ve Meslek Mensuplarına Yönelik Bir Araştırma." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.23, pp.121-136, 2014
POROY ARSOY, A. BORA, T. And SELİMOĞLU, S. (2014) . "Muhasebe Eğitimindeki Bilgi Beceri ve Eğitim Tekniklerinin Gerekliliklerine İlişkin Beklentiler Türkiye deki Akademisyenlere ve Meslek Mensuplarına Yönelik Bir Araştırma." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.10, no.23, pp.121-136.
@article{article, author={AYLİN POROY ARSOY Et Al. }, title={Muhasebe Eğitimindeki Bilgi Beceri ve Eğitim Tekniklerinin Gerekliliklerine İlişkin Beklentiler Türkiye deki Akademisyenlere ve Meslek Mensuplarına Yönelik Bir Araştırma}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2014, pages={121-136} }