S. KILIÇ And E. ÖZDEMİR, "Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey," İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.18, no.2, pp.99-122, 2016
KILIÇ, S. And ÖZDEMİR, E. 2016. Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey. İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.18, no.2 , 99-122.
KILIÇ, S., & ÖZDEMİR, E., (2016). Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey. İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.18, no.2, 99-122.
KILIÇ, SERKAN, And ERKAN ÖZDEMİR. "Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey," İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.18, no.2, 99-122, 2016
KILIÇ, SERKAN And ÖZDEMİR, ERKAN. "Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey." İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.18, no.2, pp.99-122, 2016
KILIÇ, S. And ÖZDEMİR, E. (2016) . "Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey." İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.18, no.2, pp.99-122.
@article{article, author={SERKAN KILIÇ And author={ERKAN ÖZDEMİR}, title={Marketing Managers Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey}, journal={İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi}, year=2016, pages={99-122} }