Citation Formats
Grupla Programlama Yaklaşımının Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerince Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. BİRİŞÇİ And Ş. YURTTAŞ, "Grupla Programlama Yaklaşımının Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerince Değerlendirilmesi," Turkish Studies-Educational Sciences , vol.15, no.5, pp.3175-3190, 2020

BİRİŞÇİ, S. And YURTTAŞ, Ş. 2020. Grupla Programlama Yaklaşımının Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerince Değerlendirilmesi. Turkish Studies-Educational Sciences , vol.15, no.5 , 3175-3190.

BİRİŞÇİ, S., & YURTTAŞ, Ş., (2020). Grupla Programlama Yaklaşımının Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerince Değerlendirilmesi. Turkish Studies-Educational Sciences , vol.15, no.5, 3175-3190.

BİRİŞÇİ, SALİH, And ŞEYMA YURTTAŞ. "Grupla Programlama Yaklaşımının Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerince Değerlendirilmesi," Turkish Studies-Educational Sciences , vol.15, no.5, 3175-3190, 2020

BİRİŞÇİ, SALİH And YURTTAŞ, ŞEYMA. "Grupla Programlama Yaklaşımının Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerince Değerlendirilmesi." Turkish Studies-Educational Sciences , vol.15, no.5, pp.3175-3190, 2020

BİRİŞÇİ, S. And YURTTAŞ, Ş. (2020) . "Grupla Programlama Yaklaşımının Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerince Değerlendirilmesi." Turkish Studies-Educational Sciences , vol.15, no.5, pp.3175-3190.

@article{article, author={SALİH BİRİŞÇİ And author={ŞEYMA YURTTAŞ}, title={Grupla Programlama Yaklaşımının Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerince Değerlendirilmesi}, journal={Turkish Studies-Educational Sciences}, year=2020, pages={3175-3190} }