O. İpek And H. Karatay, "Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi*," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, pp.1-27, 2023
İpek, O. And Karatay, H. 2023. Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi*. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1 , 1-27.
İpek, O., & Karatay, H., (2023). Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi*. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, 1-27.
İpek, OZAN, And Halit Karatay. "Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi*," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, 1-27, 2023
İpek, OZAN And Karatay, Halit. "Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi*." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, pp.1-27, 2023
İpek, O. And Karatay, H. (2023) . "Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi*." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, pp.1-27.
@article{article, author={OZAN İPEK And author={Halit Karatay}, title={Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi*}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2023, pages={1-27} }