F. Bilici And E. Özdemir, "Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum ve Niyeti Üzerine Bir Araştırma," Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5, pp.2011-2033, 2019
Bilici, F. And Özdemir, E. 2019. Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum ve Niyeti Üzerine Bir Araştırma. Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5 , 2011-2033.
Bilici, F., & Özdemir, E., (2019). Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum ve Niyeti Üzerine Bir Araştırma. Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5, 2011-2033.
Bilici, FATİH, And ERKAN ÖZDEMİR. "Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum ve Niyeti Üzerine Bir Araştırma," Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5, 2011-2033, 2019
Bilici, FATİH And Özdemir, ERKAN. "Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum ve Niyeti Üzerine Bir Araştırma." Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5, pp.2011-2033, 2019
Bilici, F. And Özdemir, E. (2019) . "Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum ve Niyeti Üzerine Bir Araştırma." Business and Management Studies: An International Journal , vol.7, no.5, pp.2011-2033.
@article{article, author={FATİH BİLİCİ And author={ERKAN ÖZDEMİR}, title={Tüketicilerin Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Tutum ve Niyeti Üzerine Bir Araştırma}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2019, pages={2011-2033} }