M. R. PEKER, "Anaokulu Çocuklarının Belirsizlik İçeren Sözlü İletişim Durumlarında Anlam Çıkarabilme Becerileri," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.243-252, 2001
PEKER, M. R. 2001. Anaokulu Çocuklarının Belirsizlik İçeren Sözlü İletişim Durumlarında Anlam Çıkarabilme Becerileri. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1 , 243-252.
PEKER, M. R., (2001). Anaokulu Çocuklarının Belirsizlik İçeren Sözlü İletişim Durumlarında Anlam Çıkarabilme Becerileri. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 243-252.
PEKER, MEHMET. "Anaokulu Çocuklarının Belirsizlik İçeren Sözlü İletişim Durumlarında Anlam Çıkarabilme Becerileri," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 243-252, 2001
PEKER, MEHMET R. . "Anaokulu Çocuklarının Belirsizlik İçeren Sözlü İletişim Durumlarında Anlam Çıkarabilme Becerileri." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.243-252, 2001
PEKER, M. R. (2001) . "Anaokulu Çocuklarının Belirsizlik İçeren Sözlü İletişim Durumlarında Anlam Çıkarabilme Becerileri." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.243-252.
@article{article, author={MEHMET REŞAT PEKER}, title={Anaokulu Çocuklarının Belirsizlik İçeren Sözlü İletişim Durumlarında Anlam Çıkarabilme Becerileri}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2001, pages={243-252} }