M. ERYILMAZ And A. AYTAÇ. FİRMALARDA DİJİTAL OLGUNLUĞUN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK BİR ÖNERİ: MADEN MODELİ. Bursa: DORA YAYINCILIK2023, pp.94
ERYILMAZ, M. And AYTAÇ, A. 2023. FİRMALARDA DİJİTAL OLGUNLUĞUN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK BİR ÖNERİ: MADEN MODELİ . DORA YAYINCILIK, Bursa.
ERYILMAZ, M., & AYTAÇ, A., (2023). FİRMALARDA DİJİTAL OLGUNLUĞUN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK BİR ÖNERİ: MADEN MODELİ . Bursa: DORA YAYINCILIK.
ERYILMAZ, MEHMET, And ALP AYTAÇ. FİRMALARDA DİJİTAL OLGUNLUĞUN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK BİR ÖNERİ: MADEN MODELİ . Bursa: DORA YAYINCILIK, 2023
ERYILMAZ, MEHMET And AYTAÇ, ALP. FİRMALARDA DİJİTAL OLGUNLUĞUN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK BİR ÖNERİ: MADEN MODELİ . DORA YAYINCILIK, 2023.
ERYILMAZ, M. And AYTAÇ, A. (2023) FİRMALARDA DİJİTAL OLGUNLUĞUN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK BİR ÖNERİ: MADEN MODELİ . 1st edn. Bursa: DORA YAYINCILIK.
@book{book, author={MEHMET ERYILMAZ And author={ALP AYTAÇ}, title={FİRMALARDA DİJİTAL OLGUNLUĞUN ÖLÇÜMÜNE YÖNELİK BİR ÖNERİ: MADEN MODELİ}, publisher={DORA YAYINCILIK}, year={2023} }