S. N. GÜNGÖR And M. ÖZKAN, "Fen ve Teknoloji Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Tutumuna Etkileri Üzerine Bir Çalışma," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.47-59, 2011
GÜNGÖR, S. N. And ÖZKAN, M. 2011. Fen ve Teknoloji Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Tutumuna Etkileri Üzerine Bir Çalışma. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1 , 47-59.
GÜNGÖR, S. N., & ÖZKAN, M., (2011). Fen ve Teknoloji Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Tutumuna Etkileri Üzerine Bir Çalışma. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 47-59.
GÜNGÖR, SEMA, And MUHLİS ÖZKAN. "Fen ve Teknoloji Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Tutumuna Etkileri Üzerine Bir Çalışma," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 47-59, 2011
GÜNGÖR, SEMA N. And ÖZKAN, MUHLİS. "Fen ve Teknoloji Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Tutumuna Etkileri Üzerine Bir Çalışma." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.47-59, 2011
GÜNGÖR, S. N. And ÖZKAN, M. (2011) . "Fen ve Teknoloji Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Tutumuna Etkileri Üzerine Bir Çalışma." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.47-59.
@article{article, author={SEMA NUR GÜNGÖR And author={MUHLİS ÖZKAN}, title={Fen ve Teknoloji Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Tutumuna Etkileri Üzerine Bir Çalışma}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={47-59} }