C. Doğan, "Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi," In Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları , Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2022, pp.83-97.
Doğan, C. Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi. 2022. In Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları , Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 83-97.
Doğan, C., (2022). Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi. Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları (pp.83-97), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Doğan, CİHAD. "Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi." In Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları , 83-97. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2022
Doğan, CİHAD. "Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi." Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları , Nobel Yayın Dağıtım, 2022, pp.83-97.
Doğan, C. (2022) "Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi", Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları . Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={CİHAD DOĞAN}, chaptertitle={Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi}, booktitle={ Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Ankara},year={2022} }