E. ÖZDEMİR, "Cinsiyet Bazlı Farklılıklar ve Erkek Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.29, pp.259-281, 2009
ÖZDEMİR, E. 2009. Cinsiyet Bazlı Farklılıklar ve Erkek Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.29 , 259-281.
ÖZDEMİR, E., (2009). Cinsiyet Bazlı Farklılıklar ve Erkek Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.29, 259-281.
ÖZDEMİR, ERKAN. "Cinsiyet Bazlı Farklılıklar ve Erkek Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.29, 259-281, 2009
ÖZDEMİR, ERKAN. "Cinsiyet Bazlı Farklılıklar ve Erkek Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.29, pp.259-281, 2009
ÖZDEMİR, E. (2009) . "Cinsiyet Bazlı Farklılıklar ve Erkek Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.29, pp.259-281.
@article{article, author={ERKAN ÖZDEMİR}, title={Cinsiyet Bazlı Farklılıklar ve Erkek Tüketicilere Yönelik Pazarlama Stratejileri}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={259-281} }