G. ARI And A. OKUR, "ÖĞRENCİLERİN İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERİ OKUMADURUMU," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.17, no.3, pp.307-328, 2013
ARI, G. And OKUR, A. 2013. ÖĞRENCİLERİN İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERİ OKUMADURUMU. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.17, no.3 , 307-328.
ARI, G., & OKUR, A., (2013). ÖĞRENCİLERİN İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERİ OKUMADURUMU. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.17, no.3, 307-328.
ARI, GÖKHAN, And ALPASLAN OKUR. "ÖĞRENCİLERİN İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERİ OKUMADURUMU," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.17, no.3, 307-328, 2013
ARI, GÖKHAN And OKUR, ALPASLAN. "ÖĞRENCİLERİN İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERİ OKUMADURUMU." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.17, no.3, pp.307-328, 2013
ARI, G. And OKUR, A. (2013) . "ÖĞRENCİLERİN İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERİ OKUMADURUMU." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.17, no.3, pp.307-328.
@article{article, author={GÖKHAN ARI And author={ALPASLAN OKUR}, title={ÖĞRENCİLERİN İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERİ OKUMADURUMU}, journal={Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2013, pages={307-328} }