B. N. Baştürk Şahin Et Al. , "Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, pp.156-171, 2017
Baştürk Şahin, B. N. Et Al. 2017. Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2 , 156-171.
Baştürk Şahin, B. N., Şahin, G., & Tapan Broutın, M. S., (2017). Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, 156-171.
Baştürk Şahin, BURCU, Gökhan Şahin, And MENEKŞE SEDEN TAPAN BROUTIN. "Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, 156-171, 2017
Baştürk Şahin, BURCU N. Et Al. "Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, pp.156-171, 2017
Baştürk Şahin, B. N. Şahin, G. And Tapan Broutın, M. S. (2017) . "Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, pp.156-171.
@article{article, author={BURCU NUR BAŞTÜRK ŞAHİN Et Al. }, title={Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2017, pages={156-171} }