G. ERİM And M. CAFEROĞLU, "Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara KatkısınınÖzel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.25, pp.321-342, 2012
ERİM, G. And CAFEROĞLU, M. 2012. Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara KatkısınınÖzel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.25 , 321-342.
ERİM, G., & CAFEROĞLU, M., (2012). Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara KatkısınınÖzel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.25, 321-342.
ERİM, GONCA, And MÜGE CAFEROĞLU. "Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara KatkısınınÖzel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.25, 321-342, 2012
ERİM, GONCA And CAFEROĞLU, MÜGE. "Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara KatkısınınÖzel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.25, pp.321-342, 2012
ERİM, G. And CAFEROĞLU, M. (2012) . "Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara KatkısınınÖzel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.25, pp.321-342.
@article{article, author={GONCA ERİM And author={MÜGE CAFEROĞLU}, title={Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinin Zihinsel Engelli Çocuklara KatkısınınÖzel Eğitim Öğretmenlerinin Görüşleriyle Belirlenmesi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={321-342} }