A. SIR And M. S. TAPAN BROUTIN, "DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI KULLANILARAK GERÇEKLEŞTİRİLEN GEOMETRİ ÖĞRETİMİNİN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ VAN HİELE GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE ETKİSİ," Avrasya Eğitim ve Literatür , vol.1, no.15, pp.56-71, 2022
SIR, A. And TAPAN BROUTIN, M. S. 2022. DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI KULLANILARAK GERÇEKLEŞTİRİLEN GEOMETRİ ÖĞRETİMİNİN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ VAN HİELE GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE ETKİSİ. Avrasya Eğitim ve Literatür , vol.1, no.15 , 56-71.
SIR, A., & TAPAN BROUTIN, M. S., (2022). DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI KULLANILARAK GERÇEKLEŞTİRİLEN GEOMETRİ ÖĞRETİMİNİN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ VAN HİELE GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE ETKİSİ. Avrasya Eğitim ve Literatür , vol.1, no.15, 56-71.
SIR, AYŞENUR, And MENEKŞE SEDEN TAPAN BROUTIN. "DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI KULLANILARAK GERÇEKLEŞTİRİLEN GEOMETRİ ÖĞRETİMİNİN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ VAN HİELE GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE ETKİSİ," Avrasya Eğitim ve Literatür , vol.1, no.15, 56-71, 2022
SIR, AYŞENUR And TAPAN BROUTIN, MENEKŞE S. . "DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI KULLANILARAK GERÇEKLEŞTİRİLEN GEOMETRİ ÖĞRETİMİNİN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ VAN HİELE GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE ETKİSİ." Avrasya Eğitim ve Literatür , vol.1, no.15, pp.56-71, 2022
SIR, A. And TAPAN BROUTIN, M. S. (2022) . "DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI KULLANILARAK GERÇEKLEŞTİRİLEN GEOMETRİ ÖĞRETİMİNİN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ VAN HİELE GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE ETKİSİ." Avrasya Eğitim ve Literatür , vol.1, no.15, pp.56-71.
@article{article, author={AYŞENUR SIR And author={MENEKŞE SEDEN TAPAN BROUTIN}, title={DİNAMİK GEOMETRİ YAZILIMI KULLANILARAK GERÇEKLEŞTİRİLEN GEOMETRİ ÖĞRETİMİNİN MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ VAN HİELE GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE ETKİSİ}, journal={Avrasya Eğitim ve Literatür}, year=2022, pages={56-71} }