S. N. GÜNGÖR And M. ÖZKAN, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi," e-İnternational Journal of Educational Research , vol.8, no.1, pp.82-95, 2017
GÜNGÖR, S. N. And ÖZKAN, M. 2017. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. e-İnternational Journal of Educational Research , vol.8, no.1 , 82-95.
GÜNGÖR, S. N., & ÖZKAN, M., (2017). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. e-İnternational Journal of Educational Research , vol.8, no.1, 82-95.
GÜNGÖR, SEMA, And MUHLİS ÖZKAN. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi," e-İnternational Journal of Educational Research , vol.8, no.1, 82-95, 2017
GÜNGÖR, SEMA N. And ÖZKAN, MUHLİS. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi." e-İnternational Journal of Educational Research , vol.8, no.1, pp.82-95, 2017
GÜNGÖR, S. N. And ÖZKAN, M. (2017) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi." e-İnternational Journal of Educational Research , vol.8, no.1, pp.82-95.
@article{article, author={SEMA NUR GÜNGÖR And author={MUHLİS ÖZKAN}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi}, journal={e-İnternational Journal of Educational Research}, year=2017, pages={82-95} }