M. Doğan, "Online Derslerde Eğitmen-Öğrenci Etkileşiminin Değerlendirilmesi: Öğretim Görevlilerinin Bakış Açısı / Evaluation of The Instructor-Student Interaction in Online Classes: Instructors' Perspective ," E-International Journal of Educational Researchers , vol.13, no.4, pp.99-112, 2022
Doğan, M. 2022. Online Derslerde Eğitmen-Öğrenci Etkileşiminin Değerlendirilmesi: Öğretim Görevlilerinin Bakış Açısı / Evaluation of The Instructor-Student Interaction in Online Classes: Instructors' Perspective . E-International Journal of Educational Researchers , vol.13, no.4 , 99-112.
Doğan, M., (2022). Online Derslerde Eğitmen-Öğrenci Etkileşiminin Değerlendirilmesi: Öğretim Görevlilerinin Bakış Açısı / Evaluation of The Instructor-Student Interaction in Online Classes: Instructors' Perspective . E-International Journal of Educational Researchers , vol.13, no.4, 99-112.
Doğan, MEHMET. "Online Derslerde Eğitmen-Öğrenci Etkileşiminin Değerlendirilmesi: Öğretim Görevlilerinin Bakış Açısı / Evaluation of The Instructor-Student Interaction in Online Classes: Instructors' Perspective ," E-International Journal of Educational Researchers , vol.13, no.4, 99-112, 2022
Doğan, MEHMET. "Online Derslerde Eğitmen-Öğrenci Etkileşiminin Değerlendirilmesi: Öğretim Görevlilerinin Bakış Açısı / Evaluation of The Instructor-Student Interaction in Online Classes: Instructors' Perspective ." E-International Journal of Educational Researchers , vol.13, no.4, pp.99-112, 2022
Doğan, M. (2022) . "Online Derslerde Eğitmen-Öğrenci Etkileşiminin Değerlendirilmesi: Öğretim Görevlilerinin Bakış Açısı / Evaluation of The Instructor-Student Interaction in Online Classes: Instructors' Perspective ." E-International Journal of Educational Researchers , vol.13, no.4, pp.99-112.
@article{article, author={MEHMET DOĞAN}, title={Online Derslerde Eğitmen-Öğrenci Etkileşiminin Değerlendirilmesi: Öğretim Görevlilerinin Bakış Açısı / Evaluation of The Instructor-Student Interaction in Online Classes: Instructors' Perspective }, journal={E-International Journal of Educational Researchers}, year=2022, pages={99-112} }