S. AHMETOĞLU Et Al. , "Yaşam Temelli Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Matematik Dersine Karşı Motivasyonlarına Etkisi," V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS , vol.1, İstanbul, Turkey, pp.204, 2019
AHMETOĞLU, S. Et Al. 2019. Yaşam Temelli Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Matematik Dersine Karşı Motivasyonlarına Etkisi. V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS , (İstanbul, Turkey), 204.
AHMETOĞLU, S., TAPAN BROUTIN, M. S., & EZENTAŞ, R., (2019). Yaşam Temelli Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Matematik Dersine Karşı Motivasyonlarına Etkisi . V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS (pp.204). İstanbul, Turkey
AHMETOĞLU, SERAY, MENEKŞE SEDEN TAPAN BROUTIN, And RIDVAN EZENTAŞ. "Yaşam Temelli Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Matematik Dersine Karşı Motivasyonlarına Etkisi," V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, İstanbul, Turkey, 2019
AHMETOĞLU, SERAY Et Al. "Yaşam Temelli Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Matematik Dersine Karşı Motivasyonlarına Etkisi." V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS , İstanbul, Turkey, pp.204, 2019
AHMETOĞLU, S. TAPAN BROUTIN, M. S. And EZENTAŞ, R. (2019) . "Yaşam Temelli Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Matematik Dersine Karşı Motivasyonlarına Etkisi." V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS , İstanbul, Turkey, p.204.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERAY AHMETOĞLU Et Al. }, title={Yaşam Temelli Öğrenme Modeline Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Matematik Dersine Karşı Motivasyonlarına Etkisi}, congress name={V. TURKCESS INTERNATIONAL EDUCATIONAND SOCIAL SCIENCES CONGRESS}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={204} }