S. KILIÇ And m. satı, "Genç Tüketicilerin Lüks Giyim Marka Tercihleri ve Satın Alma Niyetleri," İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.21, no.4, pp.17-46, 2019
KILIÇ, S. And satı, m. 2019. Genç Tüketicilerin Lüks Giyim Marka Tercihleri ve Satın Alma Niyetleri. İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.21, no.4 , 17-46.
KILIÇ, S., & satı, m., (2019). Genç Tüketicilerin Lüks Giyim Marka Tercihleri ve Satın Alma Niyetleri. İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.21, no.4, 17-46.
KILIÇ, SERKAN, And mine satı. "Genç Tüketicilerin Lüks Giyim Marka Tercihleri ve Satın Alma Niyetleri," İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.21, no.4, 17-46, 2019
KILIÇ, SERKAN And satı, mine. "Genç Tüketicilerin Lüks Giyim Marka Tercihleri ve Satın Alma Niyetleri." İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.21, no.4, pp.17-46, 2019
KILIÇ, S. And satı, m. (2019) . "Genç Tüketicilerin Lüks Giyim Marka Tercihleri ve Satın Alma Niyetleri." İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.21, no.4, pp.17-46.
@article{article, author={SERKAN KILIÇ And author={mine satı}, title={Genç Tüketicilerin Lüks Giyim Marka Tercihleri ve Satın Alma Niyetleri}, journal={İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi}, year=2019, pages={17-46} }