Ç. ARSLAN And B. KARADUMAN, "Çift Odaklı Öğretim Modeli Uygulamalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Stratejileri Üzerine Etkisi," In Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIX , Ankara: Eğitim Yayınevi, 2023, pp.89-103.
ARSLAN, Ç. And KARADUMAN, B. Çift Odaklı Öğretim Modeli Uygulamalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Stratejileri Üzerine Etkisi. 2023. In Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIX , Eğitim Yayınevi, Ankara, 89-103.
ARSLAN, Ç., & KARADUMAN, B., (2023). Çift Odaklı Öğretim Modeli Uygulamalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Stratejileri Üzerine Etkisi. Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIX (pp.89-103), Ankara: Eğitim Yayınevi.
ARSLAN, ÇİĞDEM, And BURCU KARADUMAN. "Çift Odaklı Öğretim Modeli Uygulamalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Stratejileri Üzerine Etkisi." In Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIX , 89-103. Ankara: Eğitim Yayınevi, 2023
ARSLAN, ÇİĞDEM And KARADUMAN, BURCU. "Çift Odaklı Öğretim Modeli Uygulamalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Stratejileri Üzerine Etkisi." Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIX , Eğitim Yayınevi, 2023, pp.89-103.
ARSLAN, Ç. And KARADUMAN, B. (2023) "Çift Odaklı Öğretim Modeli Uygulamalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Stratejileri Üzerine Etkisi", Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIX . Ankara: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÇİĞDEM ARSLAN And author ={BURCU KARADUMAN}, chaptertitle={Çift Odaklı Öğretim Modeli Uygulamalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Stratejileri Üzerine Etkisi}, booktitle={ Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIX}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Ankara},year={2023} }