E. OGUR, "2021-2022 Öğretim Yılında Okutulan 7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Yönünden İncelenmesi," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.17, no.5, pp.1135-1154, 2022
OGUR, E. 2022. 2021-2022 Öğretim Yılında Okutulan 7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Yönünden İncelenmesi. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.17, no.5 , 1135-1154.
OGUR, E., (2022). 2021-2022 Öğretim Yılında Okutulan 7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Yönünden İncelenmesi. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.17, no.5, 1135-1154.
OGUR, EROL. "2021-2022 Öğretim Yılında Okutulan 7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Yönünden İncelenmesi," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.17, no.5, 1135-1154, 2022
OGUR, EROL. "2021-2022 Öğretim Yılında Okutulan 7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Yönünden İncelenmesi." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.17, no.5, pp.1135-1154, 2022
OGUR, E. (2022) . "2021-2022 Öğretim Yılında Okutulan 7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Yönünden İncelenmesi." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.17, no.5, pp.1135-1154.
@article{article, author={EROL OGUR}, title={2021-2022 Öğretim Yılında Okutulan 7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Yönünden İncelenmesi}, journal={TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES}, year=2022, pages={1135-1154} }