E. Adamış, "TURİZMDE MARKA ŞEHİR OLMA: BURSA İLİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME," 6 th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES , İstanbul, Turkey, pp.1-535, 2017
Adamış, E. 2017. TURİZMDE MARKA ŞEHİR OLMA: BURSA İLİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME. 6 th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES , (İstanbul, Turkey), 1-535.
Adamış, E., (2017). TURİZMDE MARKA ŞEHİR OLMA: BURSA İLİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME . 6 th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES (pp.1-535). İstanbul, Turkey
Adamış, EMEL. "TURİZMDE MARKA ŞEHİR OLMA: BURSA İLİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME," 6 th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Turkey, 2017
Adamış, EMEL. "TURİZMDE MARKA ŞEHİR OLMA: BURSA İLİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME." 6 th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES , İstanbul, Turkey, pp.1-535, 2017
Adamış, E. (2017) . "TURİZMDE MARKA ŞEHİR OLMA: BURSA İLİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME." 6 th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES , İstanbul, Turkey, pp.1-535.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EMEL ADAMIŞ}, title={TURİZMDE MARKA ŞEHİR OLMA: BURSA İLİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME}, congress name={6 th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRENT DEBATES IN SOCIAL SCIENCES}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={1-535} }