G. TUNCEL And Y. ŞİMŞEKLİ, "Vücudumuzu tanıyalım ünitesinde alternatif etkinliklerin öğrencilerin başarılarına, bilimsel süreç becerilerine, tutumlarına etkisi," International Journal of Innovative Research in Education , vol.3, no.3, pp.124-134, 2016
TUNCEL, G. And ŞİMŞEKLİ, Y. 2016. Vücudumuzu tanıyalım ünitesinde alternatif etkinliklerin öğrencilerin başarılarına, bilimsel süreç becerilerine, tutumlarına etkisi. International Journal of Innovative Research in Education , vol.3, no.3 , 124-134.
TUNCEL, G., & ŞİMŞEKLİ, Y., (2016). Vücudumuzu tanıyalım ünitesinde alternatif etkinliklerin öğrencilerin başarılarına, bilimsel süreç becerilerine, tutumlarına etkisi. International Journal of Innovative Research in Education , vol.3, no.3, 124-134.
TUNCEL, GONCA, And YETER ŞİMŞEKLİ. "Vücudumuzu tanıyalım ünitesinde alternatif etkinliklerin öğrencilerin başarılarına, bilimsel süreç becerilerine, tutumlarına etkisi," International Journal of Innovative Research in Education , vol.3, no.3, 124-134, 2016
TUNCEL, GONCA And ŞİMŞEKLİ, YETER. "Vücudumuzu tanıyalım ünitesinde alternatif etkinliklerin öğrencilerin başarılarına, bilimsel süreç becerilerine, tutumlarına etkisi." International Journal of Innovative Research in Education , vol.3, no.3, pp.124-134, 2016
TUNCEL, G. And ŞİMŞEKLİ, Y. (2016) . "Vücudumuzu tanıyalım ünitesinde alternatif etkinliklerin öğrencilerin başarılarına, bilimsel süreç becerilerine, tutumlarına etkisi." International Journal of Innovative Research in Education , vol.3, no.3, pp.124-134.
@article{article, author={GONCA TUNCEL And author={YETER ŞİMŞEKLİ}, title={Vücudumuzu tanıyalım ünitesinde alternatif etkinliklerin öğrencilerin başarılarına, bilimsel süreç becerilerine, tutumlarına etkisi}, journal={International Journal of Innovative Research in Education}, year=2016, pages={124-134} }