F. E. Bölüktepe And S. Yılmaz, "Tüketicilerin Bal Satın Alma Davranış ve Alışkanlıklarını Etkileme Sürecinde Markanın Önemini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," Uludağ Arıcılık Dergisi , vol.6, no.4, pp.136-142, 2006
Bölüktepe, F. E. And Yılmaz, S. 2006. Tüketicilerin Bal Satın Alma Davranış ve Alışkanlıklarını Etkileme Sürecinde Markanın Önemini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Uludağ Arıcılık Dergisi , vol.6, no.4 , 136-142.
Bölüktepe, F. E., & Yılmaz, S., (2006). Tüketicilerin Bal Satın Alma Davranış ve Alışkanlıklarını Etkileme Sürecinde Markanın Önemini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Uludağ Arıcılık Dergisi , vol.6, no.4, 136-142.
Bölüktepe, FİLİZ, And SAFFET YILMAZ. "Tüketicilerin Bal Satın Alma Davranış ve Alışkanlıklarını Etkileme Sürecinde Markanın Önemini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," Uludağ Arıcılık Dergisi , vol.6, no.4, 136-142, 2006
Bölüktepe, FİLİZ E. And Yılmaz, SAFFET. "Tüketicilerin Bal Satın Alma Davranış ve Alışkanlıklarını Etkileme Sürecinde Markanın Önemini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." Uludağ Arıcılık Dergisi , vol.6, no.4, pp.136-142, 2006
Bölüktepe, F. E. And Yılmaz, S. (2006) . "Tüketicilerin Bal Satın Alma Davranış ve Alışkanlıklarını Etkileme Sürecinde Markanın Önemini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." Uludağ Arıcılık Dergisi , vol.6, no.4, pp.136-142.
@article{article, author={FİLİZ EREN BÖLÜKTEPE And author={SAFFET YILMAZ}, title={Tüketicilerin Bal Satın Alma Davranış ve Alışkanlıklarını Etkileme Sürecinde Markanın Önemini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={Uludağ Arıcılık Dergisi}, year=2006, pages={136-142} }