Ç. ARSLAN Et Al. , "Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2016
ARSLAN, Ç. Et Al. 2016. Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Turkey).
ARSLAN, Ç., GÜLER, H. K., & GÜRBÜZ, M. Ç., (2016). Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki . 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey
ARSLAN, ÇİĞDEM, HATİCE KÜBRA GÜLER SELEK, And MUSTAFA ÇAĞRI GÜRBÜZ. "Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 2016
ARSLAN, ÇİĞDEM Et Al. "Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2016
ARSLAN, Ç. GÜLER, H. K. And GÜRBÜZ, M. Ç. (2016) . "Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÇİĞDEM ARSLAN Et Al. }, title={Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygı düzeyleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki}, congress name={12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2016}}