Citation Formats
Okulöncesi Öğretmenlerinin Sosyal Yeterlik Tanımları: Temsili Beceri ve Özellikler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Öztürk And F. M. Sayıl, "Okulöncesi Öğretmenlerinin Sosyal Yeterlik Tanımları: Temsili Beceri ve Özellikler," Eğitim Bilim Toplum , vol.15, no.59, pp.9-39, 2017

Öztürk, A. And Sayıl, F. M. 2017. Okulöncesi Öğretmenlerinin Sosyal Yeterlik Tanımları: Temsili Beceri ve Özellikler. Eğitim Bilim Toplum , vol.15, no.59 , 9-39.

Öztürk, A., & Sayıl, F. M., (2017). Okulöncesi Öğretmenlerinin Sosyal Yeterlik Tanımları: Temsili Beceri ve Özellikler. Eğitim Bilim Toplum , vol.15, no.59, 9-39.

Öztürk, AHU, And Fatma Melike Sayıl. "Okulöncesi Öğretmenlerinin Sosyal Yeterlik Tanımları: Temsili Beceri ve Özellikler," Eğitim Bilim Toplum , vol.15, no.59, 9-39, 2017

Öztürk, AHU And Sayıl, Fatma M. . "Okulöncesi Öğretmenlerinin Sosyal Yeterlik Tanımları: Temsili Beceri ve Özellikler." Eğitim Bilim Toplum , vol.15, no.59, pp.9-39, 2017

Öztürk, A. And Sayıl, F. M. (2017) . "Okulöncesi Öğretmenlerinin Sosyal Yeterlik Tanımları: Temsili Beceri ve Özellikler." Eğitim Bilim Toplum , vol.15, no.59, pp.9-39.

@article{article, author={AHU ÖZTÜRK And author={Fatma Melike Sayıl}, title={Okulöncesi Öğretmenlerinin Sosyal Yeterlik Tanımları: Temsili Beceri ve Özellikler}, journal={Eğitim Bilim Toplum}, year=2017, pages={9-39} }