M. KAR, "CHARACTERISTICS OF MOBILE COMMUNICATION DEMAND: THE CASE OF TURKEY," Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2, pp.327-346, 2019
KAR, M. 2019. CHARACTERISTICS OF MOBILE COMMUNICATION DEMAND: THE CASE OF TURKEY. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2 , 327-346.
KAR, M., (2019). CHARACTERISTICS OF MOBILE COMMUNICATION DEMAND: THE CASE OF TURKEY. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2, 327-346.
KAR, MİKAİL. "CHARACTERISTICS OF MOBILE COMMUNICATION DEMAND: THE CASE OF TURKEY," Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2, 327-346, 2019
KAR, MİKAİL. "CHARACTERISTICS OF MOBILE COMMUNICATION DEMAND: THE CASE OF TURKEY." Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2, pp.327-346, 2019
KAR, M. (2019) . "CHARACTERISTICS OF MOBILE COMMUNICATION DEMAND: THE CASE OF TURKEY." Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.2, pp.327-346.
@article{article, author={MİKAİL KAR}, title={CHARACTERISTICS OF MOBILE COMMUNICATION DEMAND: THE CASE OF TURKEY}, journal={Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2019, pages={327-346} }