N. KURU Et Al. , ""Duygu Dostu Okul" Dönüşüm Sürecinin Öğretmenlerin İyi Oluşları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi," 2nd International Positive Schools & Well-Being Congress , Girne, Cyprus (Kktc), pp.268-269, 2024
KURU, N. Et Al. 2024. "Duygu Dostu Okul" Dönüşüm Sürecinin Öğretmenlerin İyi Oluşları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi. 2nd International Positive Schools & Well-Being Congress , (Girne, Cyprus (Kktc)), 268-269.
KURU, N., KOÇ TÜYLÜ, D., & Kesen, N., (2024). "Duygu Dostu Okul" Dönüşüm Sürecinin Öğretmenlerin İyi Oluşları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi . 2nd International Positive Schools & Well-Being Congress (pp.268-269). Girne, Cyprus (Kktc)
KURU, NALAN, DEMET KOÇ TÜYLÜ, And Nihal Kesen. ""Duygu Dostu Okul" Dönüşüm Sürecinin Öğretmenlerin İyi Oluşları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi," 2nd International Positive Schools & Well-Being Congress, Girne, Cyprus (Kktc), 2024
KURU, NALAN Et Al. ""Duygu Dostu Okul" Dönüşüm Sürecinin Öğretmenlerin İyi Oluşları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi." 2nd International Positive Schools & Well-Being Congress , Girne, Cyprus (Kktc), pp.268-269, 2024
KURU, N. KOÇ TÜYLÜ, D. And Kesen, N. (2024) . ""Duygu Dostu Okul" Dönüşüm Sürecinin Öğretmenlerin İyi Oluşları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi." 2nd International Positive Schools & Well-Being Congress , Girne, Cyprus (Kktc), pp.268-269.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NALAN KURU Et Al. }, title={"Duygu Dostu Okul" Dönüşüm Sürecinin Öğretmenlerin İyi Oluşları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi}, congress name={2nd International Positive Schools & Well-Being Congress}, city={Girne}, country={Cyprus (Kktc)}, year={2024}, pages={268-269} }