Y. BALANTEKİN, "İlkokulu Tamamlayan Öğrencilerin Türkçe Dersi Yeterliklerinin Türkçe Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.786-833, 2020
BALANTEKİN, Y. 2020. İlkokulu Tamamlayan Öğrencilerin Türkçe Dersi Yeterliklerinin Türkçe Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2 , 786-833.
BALANTEKİN, Y., (2020). İlkokulu Tamamlayan Öğrencilerin Türkçe Dersi Yeterliklerinin Türkçe Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, 786-833.
BALANTEKİN, YAKUP. "İlkokulu Tamamlayan Öğrencilerin Türkçe Dersi Yeterliklerinin Türkçe Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, 786-833, 2020
BALANTEKİN, YAKUP. "İlkokulu Tamamlayan Öğrencilerin Türkçe Dersi Yeterliklerinin Türkçe Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.786-833, 2020
BALANTEKİN, Y. (2020) . "İlkokulu Tamamlayan Öğrencilerin Türkçe Dersi Yeterliklerinin Türkçe Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.786-833.
@article{article, author={YAKUP BALANTEKİN}, title={İlkokulu Tamamlayan Öğrencilerin Türkçe Dersi Yeterliklerinin Türkçe Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={786-833} }