F. Bilici, "Akıllı Saat Teknolojisine Yönelik Tüketici Algıları: Memnuniyet ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma," Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.3, 2024
Bilici, F. 2024. Akıllı Saat Teknolojisine Yönelik Tüketici Algıları: Memnuniyet ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.3 .
Bilici, F., (2024). Akıllı Saat Teknolojisine Yönelik Tüketici Algıları: Memnuniyet ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.3.
Bilici, FATİH. "Akıllı Saat Teknolojisine Yönelik Tüketici Algıları: Memnuniyet ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma," Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.3, 2024
Bilici, FATİH. "Akıllı Saat Teknolojisine Yönelik Tüketici Algıları: Memnuniyet ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma." Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.3, 2024
Bilici, F. (2024) . "Akıllı Saat Teknolojisine Yönelik Tüketici Algıları: Memnuniyet ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma." Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.26, no.3.
@article{article, author={FATİH BİLİCİ}, title={Akıllı Saat Teknolojisine Yönelik Tüketici Algıları: Memnuniyet ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Bir Araştırma}, journal={Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2024}