Ç. TAŞKIN And Ş. Gönüller, "Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Sadakatinin Öncülleri: Mercedes Otomobil Markası Üzerine Bir Araştırma," Yönetim Bilimleri Dergisi , 2018
TAŞKIN, Ç. And Gönüller, Ş. 2018. Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Sadakatinin Öncülleri: Mercedes Otomobil Markası Üzerine Bir Araştırma. Yönetim Bilimleri Dergisi .
TAŞKIN, Ç., & Gönüller, Ş., (2018). Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Sadakatinin Öncülleri: Mercedes Otomobil Markası Üzerine Bir Araştırma. Yönetim Bilimleri Dergisi .
TAŞKIN, ÇAĞATAN, And Şeref Gönüller. "Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Sadakatinin Öncülleri: Mercedes Otomobil Markası Üzerine Bir Araştırma," Yönetim Bilimleri Dergisi , 2018
TAŞKIN, ÇAĞATAN And Gönüller, Şeref. "Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Sadakatinin Öncülleri: Mercedes Otomobil Markası Üzerine Bir Araştırma." Yönetim Bilimleri Dergisi , 2018
TAŞKIN, Ç. And Gönüller, Ş. (2018) . "Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Sadakatinin Öncülleri: Mercedes Otomobil Markası Üzerine Bir Araştırma." Yönetim Bilimleri Dergisi .
@article{article, author={ÇAĞATAN TAŞKIN And author={Şeref Gönüller}, title={Satış Sonrası Hizmetlerde Müşteri Sadakatinin Öncülleri: Mercedes Otomobil Markası Üzerine Bir Araştırma}, journal={Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2018}