M. DOĞAN Et Al. , "Almanca, Fransızca ve İngilizce Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Harmanlanmış Yabancı Dil Eğitimine İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi," In Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1 , İzmir: Duvar Yayınları, 2022, pp.279-299.
DOĞAN, M. Et Al. Almanca, Fransızca ve İngilizce Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Harmanlanmış Yabancı Dil Eğitimine İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi. 2022. In Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1 , Duvar Yayınları, İzmir, 279-299.
DOĞAN, M., Koç, N., & SARAÇ, M., (2022). Almanca, Fransızca ve İngilizce Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Harmanlanmış Yabancı Dil Eğitimine İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi. Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1 (pp.279-299), İzmir: Duvar Yayınları.
DOĞAN, MEHMET, Nazlı Koç, And MEHMET SARAÇ. "Almanca, Fransızca ve İngilizce Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Harmanlanmış Yabancı Dil Eğitimine İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi." In Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1 , 279-299. İzmir: Duvar Yayınları, 2022
DOĞAN, MEHMET Et Al. "Almanca, Fransızca ve İngilizce Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Harmanlanmış Yabancı Dil Eğitimine İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi." Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1 , Duvar Yayınları, 2022, pp.279-299.
DOĞAN, M. Koç, N. And SARAÇ, M. (2022) "Almanca, Fransızca ve İngilizce Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Harmanlanmış Yabancı Dil Eğitimine İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi", Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1 . İzmir: Duvar Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET DOĞAN Et Al. }, chaptertitle={Almanca, Fransızca ve İngilizce Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Harmanlanmış Yabancı Dil Eğitimine İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi}, booktitle={ Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1}, publisher={Duvar Yayınları}, city={İzmir},year={2022} }