F. GÜRSES, "E-Pazaryerlerinin Sosyal Medyada Dijital İçerik Pazarlaması Performansları: Sosyal Metriklere Dayalı Bir Etkileşim Analizi," In PAZARLA-MA , İstanbul: EFE Akademi Yayınları, 2022, pp.67-86.
GÜRSES, F. E-Pazaryerlerinin Sosyal Medyada Dijital İçerik Pazarlaması Performansları: Sosyal Metriklere Dayalı Bir Etkileşim Analizi. 2022. In PAZARLA-MA , EFE Akademi Yayınları, İstanbul, 67-86.
GÜRSES, F., (2022). E-Pazaryerlerinin Sosyal Medyada Dijital İçerik Pazarlaması Performansları: Sosyal Metriklere Dayalı Bir Etkileşim Analizi. PAZARLA-MA (pp.67-86), İstanbul: EFE Akademi Yayınları.
GÜRSES, FATİH. "E-Pazaryerlerinin Sosyal Medyada Dijital İçerik Pazarlaması Performansları: Sosyal Metriklere Dayalı Bir Etkileşim Analizi." In PAZARLA-MA , 67-86. İstanbul: EFE Akademi Yayınları, 2022
GÜRSES, FATİH. "E-Pazaryerlerinin Sosyal Medyada Dijital İçerik Pazarlaması Performansları: Sosyal Metriklere Dayalı Bir Etkileşim Analizi." PAZARLA-MA , EFE Akademi Yayınları, 2022, pp.67-86.
GÜRSES, F. (2022) "E-Pazaryerlerinin Sosyal Medyada Dijital İçerik Pazarlaması Performansları: Sosyal Metriklere Dayalı Bir Etkileşim Analizi", PAZARLA-MA . İstanbul: EFE Akademi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={FATİH GÜRSES}, chaptertitle={E-Pazaryerlerinin Sosyal Medyada Dijital İçerik Pazarlaması Performansları: Sosyal Metriklere Dayalı Bir Etkileşim Analizi}, booktitle={ PAZARLA-MA}, publisher={EFE Akademi Yayınları}, city={İstanbul},year={2022} }