S. KILIÇ, "Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Bursa İlindeki Perakende Gıda İşletmeleri Üzerinde Bir Alan Araştırması," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.49-82, 2009
KILIÇ, S. 2009. Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Bursa İlindeki Perakende Gıda İşletmeleri Üzerinde Bir Alan Araştırması. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2 , 49-82.
KILIÇ, S., (2009). Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Bursa İlindeki Perakende Gıda İşletmeleri Üzerinde Bir Alan Araştırması. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, 49-82.
KILIÇ, SERKAN. "Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Bursa İlindeki Perakende Gıda İşletmeleri Üzerinde Bir Alan Araştırması," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, 49-82, 2009
KILIÇ, SERKAN. "Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Bursa İlindeki Perakende Gıda İşletmeleri Üzerinde Bir Alan Araştırması." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.49-82, 2009
KILIÇ, S. (2009) . "Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Bursa İlindeki Perakende Gıda İşletmeleri Üzerinde Bir Alan Araştırması." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.49-82.
@article{article, author={SERKAN KILIÇ}, title={Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri ve Bursa İlindeki Perakende Gıda İşletmeleri Üzerinde Bir Alan Araştırması}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={49-82} }