Ç. ARSLAN Et Al. , "Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği," Istanbul Journal of Innovation In Education , vol.3, no.2, pp.1-16, 2017
ARSLAN, Ç. Et Al. 2017. Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği. Istanbul Journal of Innovation In Education , vol.3, no.2 , 1-16.
ARSLAN, Ç., ERBAY, H. N., & YAVUZ, G., (2017). Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği. Istanbul Journal of Innovation In Education , vol.3, no.2, 1-16.
ARSLAN, ÇİĞDEM, HATİCE NUR ERBAY, And GÜNEŞ YAVUZ. "Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği," Istanbul Journal of Innovation In Education , vol.3, no.2, 1-16, 2017
ARSLAN, ÇİĞDEM Et Al. "Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği." Istanbul Journal of Innovation In Education , vol.3, no.2, pp.1-16, 2017
ARSLAN, Ç. ERBAY, H. N. And YAVUZ, G. (2017) . "Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği." Istanbul Journal of Innovation In Education , vol.3, no.2, pp.1-16.
@article{article, author={ÇİĞDEM ARSLAN Et Al. }, title={Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği}, journal={Istanbul Journal of Innovation In Education}, year=2017, pages={1-16} }