M. TANER DERMAN Et Al. , "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Resimlerine Yönelik Yaklaşımları ve Empati Düzeyleri Arasındaki İlişki," Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.1-17, 2019
TANER DERMAN, M. Et Al. 2019. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Resimlerine Yönelik Yaklaşımları ve Empati Düzeyleri Arasındaki İlişki. Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1 , 1-17.
TANER DERMAN, M., Doğan, B., & Metin, M., (2019). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Resimlerine Yönelik Yaklaşımları ve Empati Düzeyleri Arasındaki İlişki. Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 1-17.
TANER DERMAN, MERAL, Büşra Doğan, And Miraç Metin. "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Resimlerine Yönelik Yaklaşımları ve Empati Düzeyleri Arasındaki İlişki," Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 1-17, 2019
TANER DERMAN, MERAL T. Et Al. "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Resimlerine Yönelik Yaklaşımları ve Empati Düzeyleri Arasındaki İlişki." Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.1-17, 2019
TANER DERMAN, M. Doğan, B. And Metin, M. (2019) . "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Resimlerine Yönelik Yaklaşımları ve Empati Düzeyleri Arasındaki İlişki." Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.1-17.
@article{article, author={MERAL TANER DERMAN Et Al. }, title={Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk Resimlerine Yönelik Yaklaşımları ve Empati Düzeyleri Arasındaki İlişki}, journal={Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={1-17} }