F. APAYDIN And F. E. BÖLÜKTEPE, "Müşteri Şikayet Yönetiminde Etik Yaklaşımlar," In Müşteri Şikayet Yönetimi , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.293-310.
APAYDIN, F. And BÖLÜKTEPE, F. E. Müşteri Şikayet Yönetiminde Etik Yaklaşımlar. 2020. In Müşteri Şikayet Yönetimi , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 293-310.
APAYDIN, F., & BÖLÜKTEPE, F. E., (2020). Müşteri Şikayet Yönetiminde Etik Yaklaşımlar. Müşteri Şikayet Yönetimi (pp.293-310), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
APAYDIN, FAHRİ, And FİLİZ EREN BÖLÜKTEPE. "Müşteri Şikayet Yönetiminde Etik Yaklaşımlar." In Müşteri Şikayet Yönetimi , 293-310. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020
APAYDIN, FAHRİ And BÖLÜKTEPE, FİLİZ E. . "Müşteri Şikayet Yönetiminde Etik Yaklaşımlar." Müşteri Şikayet Yönetimi , Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.293-310.
APAYDIN, F. And BÖLÜKTEPE, F. E. (2020) "Müşteri Şikayet Yönetiminde Etik Yaklaşımlar", Müşteri Şikayet Yönetimi . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={FAHRİ APAYDIN And author ={FİLİZ EREN BÖLÜKTEPE}, chaptertitle={Müşteri Şikayet Yönetiminde Etik Yaklaşımlar}, booktitle={ Müşteri Şikayet Yönetimi}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2020} }