T. Özsoy And A. KILINÇ, "Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Dayalı Fen Öğretimi (Feskök Pedagojisi) İle İlgili Görüşleri," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.2, pp.909-925, 2017
Özsoy, T. And KILINÇ, A. 2017. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Dayalı Fen Öğretimi (Feskök Pedagojisi) İle İlgili Görüşleri. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.2 , 909-925.
Özsoy, T., & KILINÇ, A., (2017). Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Dayalı Fen Öğretimi (Feskök Pedagojisi) İle İlgili Görüşleri. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.2, 909-925.
Özsoy, Tuğba, And AHMET KILINÇ. "Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Dayalı Fen Öğretimi (Feskök Pedagojisi) İle İlgili Görüşleri," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.2, 909-925, 2017
Özsoy, Tuğba And KILINÇ, AHMET. "Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Dayalı Fen Öğretimi (Feskök Pedagojisi) İle İlgili Görüşleri." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.2, pp.909-925, 2017
Özsoy, T. And KILINÇ, A. (2017) . "Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Dayalı Fen Öğretimi (Feskök Pedagojisi) İle İlgili Görüşleri." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.2, pp.909-925.
@article{article, author={Tuğba Özsoy And author={AHMET KILINÇ}, title={Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konulara Dayalı Fen Öğretimi (Feskök Pedagojisi) İle İlgili Görüşleri}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={909-925} }