G. İşseveroğlu, "Finans Merkezli Marka Değeri Ölçümü: Sigorta Şirketlerinin Hirose metodu İle Analizi ," İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan kaynakları Dergisi , vol.22, no.3, pp.103-120, 2020
İşseveroğlu, G. 2020. Finans Merkezli Marka Değeri Ölçümü: Sigorta Şirketlerinin Hirose metodu İle Analizi . İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan kaynakları Dergisi , vol.22, no.3 , 103-120.
İşseveroğlu, G., (2020). Finans Merkezli Marka Değeri Ölçümü: Sigorta Şirketlerinin Hirose metodu İle Analizi . İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan kaynakları Dergisi , vol.22, no.3, 103-120.
İşseveroğlu, GÜLSÜN. "Finans Merkezli Marka Değeri Ölçümü: Sigorta Şirketlerinin Hirose metodu İle Analizi ," İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan kaynakları Dergisi , vol.22, no.3, 103-120, 2020
İşseveroğlu, GÜLSÜN. "Finans Merkezli Marka Değeri Ölçümü: Sigorta Şirketlerinin Hirose metodu İle Analizi ." İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan kaynakları Dergisi , vol.22, no.3, pp.103-120, 2020
İşseveroğlu, G. (2020) . "Finans Merkezli Marka Değeri Ölçümü: Sigorta Şirketlerinin Hirose metodu İle Analizi ." İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan kaynakları Dergisi , vol.22, no.3, pp.103-120.
@article{article, author={GÜLSÜN İŞSEVEROĞLU}, title={Finans Merkezli Marka Değeri Ölçümü: Sigorta Şirketlerinin Hirose metodu İle Analizi }, journal={İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan kaynakları Dergisi }, year=2020, pages={103-120} }