Ü. ORMANCI Et Al. , "Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, pp.125-143, 2020
ORMANCI, Ü. Et Al. 2020. Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2 , 125-143.
ORMANCI, Ü., ÇEPNİ, S., & ÜLGER, B. B., (2020). Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, 125-143.
ORMANCI, ÜMMÜHAN, SALİH ÇEPNİ, And BESTAMİ BUĞRA ÜLGER. "Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, 125-143, 2020
ORMANCI, ÜMMÜHAN Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, pp.125-143, 2020
ORMANCI, Ü. ÇEPNİ, S. And ÜLGER, B. B. (2020) . "Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, pp.125-143.
@article{article, author={ÜMMÜHAN ORMANCI Et Al. }, title={Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusunu Anlama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Durumlarının Belirlenmesi}, journal={Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi}, year=2020, pages={125-143} }