O. ÖZTÜRK, "Online Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler ve Online Hizmet Kalitesi Algısının Pandemi Öncesi ve Pandemi Süresince Karşılaştırılması: Bir Araştırma," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.50, pp.987-1016, 2023
ÖZTÜRK, O. 2023. Online Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler ve Online Hizmet Kalitesi Algısının Pandemi Öncesi ve Pandemi Süresince Karşılaştırılması: Bir Araştırma. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.50 , 987-1016.
ÖZTÜRK, O., (2023). Online Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler ve Online Hizmet Kalitesi Algısının Pandemi Öncesi ve Pandemi Süresince Karşılaştırılması: Bir Araştırma. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.50, 987-1016.
ÖZTÜRK, ONUR. "Online Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler ve Online Hizmet Kalitesi Algısının Pandemi Öncesi ve Pandemi Süresince Karşılaştırılması: Bir Araştırma," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.50, 987-1016, 2023
ÖZTÜRK, ONUR. "Online Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler ve Online Hizmet Kalitesi Algısının Pandemi Öncesi ve Pandemi Süresince Karşılaştırılması: Bir Araştırma." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.50, pp.987-1016, 2023
ÖZTÜRK, O. (2023) . "Online Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler ve Online Hizmet Kalitesi Algısının Pandemi Öncesi ve Pandemi Süresince Karşılaştırılması: Bir Araştırma." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.50, pp.987-1016.
@article{article, author={ONUR ÖZTÜRK}, title={Online Hizmet Kalitesini Etkileyen Faktörler ve Online Hizmet Kalitesi Algısının Pandemi Öncesi ve Pandemi Süresince Karşılaştırılması: Bir Araştırma}, journal={Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2023, pages={987-1016} }