A. Öztürk And R. SİVİŞ ÇETİNKAYA, "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öznel iyi oluş düzeyleri ile tinsellik iyimserlik kaygı ve olumsuz duygu düzeyleri arasındaki ilişki," Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.42, pp.145-166, 2015
Öztürk, A. And SİVİŞ ÇETİNKAYA, R. 2015. Eğitim fakültesi öğrencilerinin öznel iyi oluş düzeyleri ile tinsellik iyimserlik kaygı ve olumsuz duygu düzeyleri arasındaki ilişki. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.42 , 145-166.
Öztürk, A., & SİVİŞ ÇETİNKAYA, R., (2015). Eğitim fakültesi öğrencilerinin öznel iyi oluş düzeyleri ile tinsellik iyimserlik kaygı ve olumsuz duygu düzeyleri arasındaki ilişki. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.42, 145-166.
Öztürk, Ahmet, And RAHŞAN SİVİŞ ÇETİNKAYA. "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öznel iyi oluş düzeyleri ile tinsellik iyimserlik kaygı ve olumsuz duygu düzeyleri arasındaki ilişki," Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.42, 145-166, 2015
Öztürk, Ahmet And SİVİŞ ÇETİNKAYA, RAHŞAN S. . "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öznel iyi oluş düzeyleri ile tinsellik iyimserlik kaygı ve olumsuz duygu düzeyleri arasındaki ilişki." Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.42, pp.145-166, 2015
Öztürk, A. And SİVİŞ ÇETİNKAYA, R. (2015) . "Eğitim fakültesi öğrencilerinin öznel iyi oluş düzeyleri ile tinsellik iyimserlik kaygı ve olumsuz duygu düzeyleri arasındaki ilişki." Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.42, pp.145-166.
@article{article, author={Ahmet Öztürk And author={RAHŞAN SİVİŞ ÇETİNKAYA}, title={Eğitim fakültesi öğrencilerinin öznel iyi oluş düzeyleri ile tinsellik iyimserlik kaygı ve olumsuz duygu düzeyleri arasındaki ilişki}, journal={Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2015, pages={145-166} }