B. B. ÜLGER And K. E. Irving, "The Effect of Science Lesson Modules on Gifted Students: The CGA Case," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.17-24, 2019
ÜLGER, B. B. And Irving, K. E. 2019. The Effect of Science Lesson Modules on Gifted Students: The CGA Case. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1 , 17-24.
ÜLGER, B. B., & Irving, K. E., (2019). The Effect of Science Lesson Modules on Gifted Students: The CGA Case. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, 17-24.
ÜLGER, BESTAMİ, And Karen E Irving. "The Effect of Science Lesson Modules on Gifted Students: The CGA Case," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, 17-24, 2019
ÜLGER, BESTAMİ B. And Irving, Karen E. . "The Effect of Science Lesson Modules on Gifted Students: The CGA Case." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.17-24, 2019
ÜLGER, B. B. And Irving, K. E. (2019) . "The Effect of Science Lesson Modules on Gifted Students: The CGA Case." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.1, pp.17-24.
@article{article, author={BESTAMİ BUĞRA ÜLGER And author={Karen E Irving}, title={The Effect of Science Lesson Modules on Gifted Students: The CGA Case}, journal={Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi}, year=2019, pages={17-24} }