B. DEMİR AKGÜL Et Al. , "Etkinlik Pazarlamasının Destinasyon MarkalaşmaSürecine Etkisi: İznik Örneği," III. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi , 2019
DEMİR AKGÜL, B. Et Al. 2019. Etkinlik Pazarlamasının Destinasyon MarkalaşmaSürecine Etkisi: İznik Örneği. III. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi .
DEMİR AKGÜL, B., İLSAY, S., & DOĞDUBAY, M., (2019). Etkinlik Pazarlamasının Destinasyon MarkalaşmaSürecine Etkisi: İznik Örneği . III. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi
DEMİR AKGÜL, BETÜL, SELİN İLSAY, And MURAT DOĞDUBAY. "Etkinlik Pazarlamasının Destinasyon MarkalaşmaSürecine Etkisi: İznik Örneği," III. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi, 2019
DEMİR AKGÜL, BETÜL D. Et Al. "Etkinlik Pazarlamasının Destinasyon MarkalaşmaSürecine Etkisi: İznik Örneği." III. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi , 2019
DEMİR AKGÜL, B. İLSAY, S. And DOĞDUBAY, M. (2019) . "Etkinlik Pazarlamasının Destinasyon MarkalaşmaSürecine Etkisi: İznik Örneği." III. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={BETÜL DEMİR AKGÜL Et Al. }, title={Etkinlik Pazarlamasının Destinasyon MarkalaşmaSürecine Etkisi: İznik Örneği}, congress name={III. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi}, city={}, country={}, year={2019}}