N. SEREN And M. H. ALTINTAŞ, "Marka Kişiliğinin Büyük Veri Kapsamında Duygu Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi: Hızlı Sonuç Almaya Odaklanmış Bir Uygulama," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4, pp.2763-2779, 2023
SEREN, N. And ALTINTAŞ, M. H. 2023. Marka Kişiliğinin Büyük Veri Kapsamında Duygu Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi: Hızlı Sonuç Almaya Odaklanmış Bir Uygulama. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4 , 2763-2779.
SEREN, N., & ALTINTAŞ, M. H., (2023). Marka Kişiliğinin Büyük Veri Kapsamında Duygu Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi: Hızlı Sonuç Almaya Odaklanmış Bir Uygulama. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4, 2763-2779.
SEREN, NEBİ, And MURAT HAKAN ALTINTAŞ. "Marka Kişiliğinin Büyük Veri Kapsamında Duygu Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi: Hızlı Sonuç Almaya Odaklanmış Bir Uygulama," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4, 2763-2779, 2023
SEREN, NEBİ And ALTINTAŞ, MURAT H. . "Marka Kişiliğinin Büyük Veri Kapsamında Duygu Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi: Hızlı Sonuç Almaya Odaklanmış Bir Uygulama." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4, pp.2763-2779, 2023
SEREN, N. And ALTINTAŞ, M. H. (2023) . "Marka Kişiliğinin Büyük Veri Kapsamında Duygu Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi: Hızlı Sonuç Almaya Odaklanmış Bir Uygulama." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.4, pp.2763-2779.
@article{article, author={NEBİ SEREN And author={MURAT HAKAN ALTINTAŞ}, title={Marka Kişiliğinin Büyük Veri Kapsamında Duygu Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi: Hızlı Sonuç Almaya Odaklanmış Bir Uygulama}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2023, pages={2763-2779} }